Tuesday, August 9, 2011

Månadens blogg

Ingen har anmält sig till månadens blogg! Så nu ska jag berätta hur ni ska göra:
  • Kommentera/Maila att du vill vara med.

  • Skicka gärna en bild om du vill att jag ska publisera den

  • Om du skickar in en bild kommer jag skriva din bloggadress på den

  • Jag väljer en vinnare som ska vara månadens blogg

  • Det spelar ingen roll vad bloggen handlar om

  • Om du var med men vann inte har du chansen att vinna nästa månad utan att kommentera/maila

  • Om du vinner kommer jag att visa upp din blogg för mina läsare och skriva vad du bloggar om

  • Och om du vinner kan vi länka (om du själv vill)

  • Jag kontaktar vinnaren genom bloggen

  • Du får mer läsare

  • Om du har några frågor kan du kommentera/maila

Så snälla anmäl er nu!!
Ni kan maila till saract@live.se

No comments:

Post a Comment