Wednesday, August 10, 2011

Intervju med Glamour

"Selena Gomez har ett mycket bra år. Magi på Waverly Place, showen hon medverkat i sedan 13 års ålder, är i sin sista säsong, så vid 19, hon är officiellt examen från-Disney Channel och ansluter sig till vuxna Hollywood universum. Första projektet? Det flickvän-flyktbilen sommar rom-com Monte Carlo, där hon spelade tillsammans med Katie Cassidy och Gossip Girls Leighton Meester. Sen är det hennes-singel "Who says," som zoomas till platina av hennes senaste album, When the suns goes down (Britney Spears även med och skrev en låt). "

GLAMOUR: Grattis på din singel "Who says" att gå platina. Har du spela in det med någon i åtanke?

Selena Gomez: Det är en hymn som alla kan relatera till, men det är verkligen för mina fans som går igenom cybermobbning och människor försöker få ner dem och berätta för dem de är inte tillräckligt bra. Det är ännu en nationalsång för mig själv, det får mig att må riktigt bra.

GLAMOUR: Texterna är "Vem säger att du inte är stjärna potential?" Har någon någonsin säga det till dig?

SG: Självklart, jag hade någon berätta för mig att i dag! Och när jag var 11 år gammal hade jag en vuxen kvinna som var en rollsättare berätta att jag inte var stark nog att bära ledningen i något projekt. Nu gör jag saker som jag älskar, och jag jobbar verkligen hårt. Jag vill aldrig spela offret eller något, men naturligtvis alla behandlar det.

Klicka HÄR för att läsa Selena fulla intervju med Glamour medan modellering hennes favorit skönhet ser ut och berättar om sin examen till vuxna glam!

No comments:

Post a Comment