Monday, January 21, 2013

Selena pratar om Vanessa och Taylor




Pojkvänner kommer och går, men Selena Gomez har några mycket speciella - och mycket, mycket berömd - ansikten att lita på.

Den ung kvinnlig filmstjärna, 20, räknar Taylor Swift, 23, och Vanessa Hudgens, 24, bland hennes inre cirkel, och hon har massor av komplimanger för deras stöd på vägen.

"Det hjälper att ha Taylor och Vanessa båda äldre än mig", sade hon till PEOPLE på sin New York akustisk konsert förmån för Unicef, barnens rättigheter organisation som hon är en ambassadör för. "De har typ upplevt lite mer, och samtidigt upplever vi exakt samma saker tillsammans."

Hennes kompisar är bara ett samtal bort, och " det är skönt att bara kunna plocka upp telefonen och vara som," Ugh, jag hade den här personen säger detta och det är irriterande, "och ha någon att förstå och verkligen förstå vad du går igenom ", tillägger Justin Biebers på-igen, off-again flickvän. "Jag tror att det är [vår] största anslutning. Jag njuter av att ha folk i branschen i mitt liv eftersom det hjälper."

Hon arbetade nyligen med Hudgens på vårens Spring Breakers, en komedi efter fyra college tjejer som kommer till teatern i mars. "Jag känner att jag vill vara henne," Gomez säger hennes CoStar. "Hon har varit en sådan otrolig person och hon är fantastisk i [Spring Breakers]. "Hon är en riktigt bra vän."

Och om imitation är den ärligaste formen av smicker, hennes känslor på Swift - som hon kallade "en av de mest inspirerande, positiv, godhjärtade människor som jag känner" - var tydliga genom ett tillägg till hennes konsert set-lista: en cover av Red's sångarens hit, ""I Knew You Were Trouble." (Ja, lärde hon också en dans till hennes väns melodi, precis innan de två träffade Utah skidbackarna i december med sina pojkvänner på den tiden.)

"Jag träffade [Swift] när hon var 18. Detta är före [Swifts 2008 album] Fearless kom ut, och det var helt otroligt att se någon så framgångsrik och så ödmjuk ", säger hon." Jag tror att hon har varit en stor del av anledningen till att jag stannat så som jag är. "


No comments:

Post a Comment