Friday, November 9, 2012

Justin´s nya "vän" dissar Selena

Barbara Palvin

Justin sågs med en model Broadways The Lion King på 8 november och i en chockerande intervju säger hon att hon alltid har haft en sak för Justin! Titta på videon och berätta om du föredrar Barbara över Selena!

Stackars Selena Gomez! Det ser verkligen som om Justin Bieber har gått vidare från Selena. Han sågs flirta med Victorias Secret-modellen Barbara Palvin backstage på Victorias Secret Fashion Show och sedan nästa dag gick han med henne för att se Lejonkungen. Det visar sig att Barbara alltid haft "Bieber feber" och har aldrig gillat Selena. "Jag har inte en favorit Justin Bieber sång", sade hon i en intervju från december 2011. "Jag säger inte att jag gillar honom ... Jag hade Bieber feber i två dagar och det är därför jag sjöng honom, men jag gillar inte honom." fortsätter att lägga till: "jag gillar inte Selena Gomez, förresten, men jag älskar Argentina." Men hon tog till Twitter den 9 november för att försvara Dissing Selena: "Jag gillar henne som skådespelerska! Hon är begåvad! :) jag gjorde det Ustream för ett år sedan. bara glömma det. :). "

Det här är bara så tråkigt! Vi hoppas bara att Justin och Selena kan arbeta saker och gå tillbaka tillsammans. Samtidigt har Selena arbetat nonstop på uppsättningen Magi på Waverly Place. Tror du att hon ska vara upprörd eller börja dejta själv?

-hollywoodlife.com

videon: (3.34)

No comments:

Post a Comment