Sunday, November 11, 2012

Fakta om Jelena!

Okej jag ska försöka förklarar lite mer om jelena situationen.
Det är fortfarande inte hundra på att det verkligen är slut mellan dem även fast alla säger så.
Justin själv verkade väldigt osäker när de frågade om rykterna och sa att han inte redigt visste vad som hände i hans liv just nu och att det var konstigt att det gick runt massa rykten om det eftersom han själv inte hade kommenterar det. Så jag tror att de är i en stor fajt och att de just nu inte pratar med varandra.
Eller att de inte vet vad det står mellan varandra. Eftersom det är så svårt att träffas när de har så stressiga scheman tror jag inte de har fått en chans att sitta ner tillsammans och prata ut om vad som egentligen händer mellan dem.

Okej jag är och kommer alltid vara en jelenator även om de är tillsammans eller inte. Så det som har hänt är att när Justin var på Victrioa secret sägs det att han flörtade med massa modeller och man kunde se när han uppträde att han kollade in några modeller. Sedan såg man bilder på honom med modellen Barbara och att de dagen efter gick tillsammans för att kolla på Lejon kungen. Men jag tror inte de var bara de som gick jag tror några från justin´s crew var med. I alla fall Selena la upp en bild på twitter som ni alla vet där hon skrev .... bilden är på Justin, Little twist och i bakgrunden Barbara. Jag tror att Selena var lite svartsjuk och därför la hon upp bilden och jag menar kom igen vem hade inte varit svartsjuk om ens pojkvän eller möjligtvis expojkvän umgicks med en modell? Så jag kan förstå om Selena var svartsjuk. Men Justin har också all rätt att få umgås med vem han vill men man kan inte klandra Selena för att vara svartsjuk.

Och nej Justin är inte ihop med Barbara nu hon har själv skrivet på twitter att det inte är något på gång mellan dem och hon har själv en pojkvän så det ryktet stämmer inte alls.

Sen finns det källor som säger att Selena hade kommit till inspelningen av WOWP gråtandes och därför la David upp bilden på twitter med texten: "Alla kvinnor ska behandlas med respekt, lyssna på det grabben"
Sen kom det också andra tweet från Selenas vänner som låter som om de snackar skit om Justin. Och jag menar vilka vänner står inte upp för en? Visst det är lite dumt att lägga upp det på twitter men de skrev inte precis ett namnet så det behöver inte ens vara om honom. Och selena kan inte precis bestämma vad hennes vänner ska twittra.

Och allt det här om att det absolut inte kan vara Justin´s fel eftersom han alltid behandlat selena som en prinsessa är bara så patetiskt. Bara för att Justin behandlat henne bra betyder det inte att han inte kan krossa hennes hjärta precis. Och man kan inte jämföra Selena och Gregg med Justin och Barbara. För Selena har känt Gregg i 3 år medans Justin känt Barbara i vad 2 dagar? Så det går inte redigt att jämföra.

Och om nu Justin verkligen är helt oskydligt varför skulle då Selenans vänner skriva allt det där? Jag tror inte att det är bara justins fel det krävs två men jag tror inte han är oskyldig precis samma gäller selena. Men om det var Selena som krossade Justins hjärta borde inte Justins crew reagera lite och inte vara så lugna?

Och det här att Selena var hos sina kompisar och att hon log betyder det inte att hon inte är krossad över att det är slut. För jag menar hur vet vi inte att leendet var fejk? Jag tror att hennes vänner försökte få henne att må bättre istället för att hon skulle sitta i sitt rum och tycka synd om sig själv.

Och vi har ingen aning om vad som egentligen hände tills någon av oss säger något. Så vi kan omöjligt veta om det är Selenas fel eller Justin. Jag är rätt säker på att de båda har något med det att göra och att de båda är förkrossade. De älskade varandra och gör nog de fortfarande så det kommer förmodligen vara en jobbig tid nu framöver. Men vi måste stötta dem eller ja vi Selenators stöttar Selena och Beliebers Justin och jelenators båda. Och vi måste sluta skylla det på allt och alla. För vi har ingen aning om vad som är sant och inte.

Okej det här är mina tankar om allt som hände så ge mig inget hat nu och dela gärna med er om vad ni tycker och jag hoppas jag gjort några av er mindre förvirrade
Kram Sofia <3

No comments:

Post a Comment