Wednesday, October 3, 2012

Svar på tal x5


Fråga/Kommentar:
Hej tycker bloggen är as bra men varför skriver du/ni aldrig på jelenanovellen längre den är hur bra som helst men du/ni har typ inte skrivit på en månad så snäääääälla börja skriv igen!? :D
Anonym
Svar:
Hej! Tack så mycket! Det är så att jag har börjt få mycket fler läxor nu för tiden än ad jag fck förra terminen. Så när jag kommer hem måste jag plugga. Och så läste jag många böcker förut som gv mig inspiration, men nu hinner jag inte det längre. Så det är därför. Men jag ska faktiskt försöka börja skriva igen. Jag älskar att skriva men det bästa är ändå era kommentarer. Så jg kommer börja skriva igen. Fast jag vet inte exakt när, snart i alla fall.
Kram Sara
-----------------------------------------------------------------
Fråga/Kommentar:
kan du publicera mera bilder eller en video när hon tatuerar sig kram när kommer du skriva ett till kapitel
Anonym
 
Svar:
Alla bilder från när hon tatuerade sig är redan upplagda på bloggen. Och det finns ingen video. Och svaret finns på kommentaren ovanför
Kram Sara
-----------------------------------------------------------------
Fråga/Kommentera:
Hur många tatueringar har Selena och hur ser de ut? du har en jätttebra blogg! :)
Rebecca
 
Svar:
Hon har två stycken. En vid not vid handleden och romerska siffror som står för "76" på nacken.
Tumblr_mb5jiiroby1rq31q9o1_500_large
----------------------------------------------------------------
Fråga/Kommentar:
är det fult att om man har en blogg att man skriver nästan lika dant men man ändrar lite,tacksam för svar
Anonym
 
Svar:
Om man inte skriver källa så är det det.
Kram Sara
-----------------------------------------------------------------
Fråga/Kommentar:
När ska ni komma med nästa kapitel?? Har väntat i mer än 3 veckor nu
Anonym
 
Svar:
Jag vet inte, snart hoppas jag. Jag måste börja skriva och jag har inte så mycket tid. Men jag ska göra mitt bästa för att det ska bli klart så fort som möjligt!
Kram Sara

No comments:

Post a Comment