Monday, October 8, 2012

Nat wolf pratar om kyssen med Selena



Uh oh! Selena Gomez's "Feed the Dog"-stjärna till kollega (nat wolf) avslöjar att han är orolig att Justin är arg på honom för att han kysste Selena! Läs vidare för alla detaljer!

Nat Wolff och Selena Gomez delade en passionerad kyss i hennes kommande film Feed the Dog.
Men Nat - som är vän med selenas pojkvän, Justin Bieber - erkänner att han är orolig över att är Justin är arg! När jag frågade hur det var att kyssa den vackra skönheten, medgav han att han bekymrade sig över vad Justin tyckde!

"Det var kul, men är sjukt hur mycket drama som uppstått kring det. Justin Bieber är faktiskt en vän till mig. Du vet, jag känner honom från en fotografering, och han är en trevlig kille, så jag hoppas att han inte hatar mig," säger Nat.

Vi är säkra på Justin, 18, är inte arg - särskilt om de är vänner!

- Hollywoodlife.com


No comments:

Post a Comment