Thursday, October 25, 2012

James Franco skriver om rykten om Selena



James Franco som spelar med Selena i filmen "Spring Breakers" förklarade att rykten om att han dejtat Selena är falska, och mycket mer:

Jag har också hört att jag dejtat Selena Gomez, Kristen Stewart och Ashley Benson. Fan, vilken lycklig kille jag är. Jag önskar att jag faktiskt hade fått en närmare plats än den 13:e i teatern i Toronto där Kristen höll sin frågestund om "On the Road", men det gjorde jag inte; inte bara att jag inte pratade med henne, jag har inte ens gått till SoHo huset där jag tydligen ska ha frågat henne om en dejt. Och gällande Gomez och Benson, de är Biebers tjejer och jag skulle aldrig kunna trassla till det med "The Biebs". Jag har hört att han vill sparka mig i arslet. Usch!

No comments:

Post a Comment