Wednesday, July 20, 2011

Selena Gomez kommer att dansa på hennes kommande turné!


Kan Selena Gomez göra något mer för att imponera på sin älskade fans! Knappt - men hon kommer att prova! Den tillförordnade, Bieber dejting, pop sjunger starlet kommer nu att dansa för hennes fans när hennes kommande turné drar igång den 24 juli.
Selena berättar E! Online, "Jag är glad eftersom jag inte tror att mina fans eller någon i allmänhet faktiskt har sett mig på detta sätt. Jag kommer att ha dansare. Jag kommer att dansa för första gången. Det ska bli riktigt kul. Det kommer att bli en annan typ av show. "

Vi är säkra på det "Who Says" sångaren hade gott om hjälp i dans avdelningen från boy toy Justin! Ändå avslöjade Selena att hon kommer att spendera sin 19-årsdag på fredag ​​repeterar för hennes turné. Vi älskar hur hängiven hon att ge sina fans en fantastisk show.

Turen börjar bara en månad efter Selena släppte sitt tredje album med sitt band, Selena Gomez & The Scene. Albumet When th esun goes down har hennes hitsingel "Who says".
Källa sellyselenagomez

No comments:

Post a Comment