Wednesday, July 20, 2011

Haters sårar Selena

Selena är i toppen av världen. Hennes karriär går toppen, hon är rik, känd och ihop med Justin. När reportrar ställer frågan "Vill du ha ära och berömmelse istället för att bringa lycka"svarar hon alltid: "Nej, så länge jag gör det jag älskar, tycker jag att jag bringer lycka till mina fans." Men det finns endå en sak som sårar henne, haters... De gör allt för att såra henne. Ibland tillbringar de en hel dag bara för att göra sånt här:

Och ibland skriver de så här:

Och några står inte ut med att hon är Justins flickvän, så de gör så här:

Men om de gillar Justin så borde de vilja att han ska vara lycklig. Om han gillar henne och är ihop med henne betyder det att hon gör honom lycklig. Vill de att han ska vara singel och olycklig för alltid. De borde tänka på honom. Och fasten man inte gillar Selena behöver man inte visa eller säga det. Åtminstonde inte till henne. Det sårar!! Så om du som läser är en hater tänk på vad du nyss läste!!

No comments:

Post a Comment