Saturday, September 29, 2012

Svar på tal x9


Fråga/Kommentar:
Selena har legat med Justin ..,?
på Svar på tal x7
Anonym

Svar:
Hur vet du det?
Kram Sara
------------------------------------------------------------------
Fråga/Kommentar:
justin har ärkennt att han o selne a inte är det längre asså oslkuld
på Svar på tal x7
Anonym

Svar:
När erkände han det? En intervju eller vad? Kan du länka till "erkännandet"?
Kram Sara
-----------------------------------------------------------------
Fråga/Kommentar:
År 1213 ? Du menar väl 2013?
på Svar på tal x7
Stina

Svar:
Oj, skrev fel. Aa, menade 2013.
Kram Sara
----------------------------------------------------------------
Fråga/Kommentar:
är Justin lika lång som Selena för på bilderna när dom är tillsammans ser dom lika långa ut ps:älskar din blogg
på Svar på tal
Anonym

Svar:
Jag vet inte hur lång Justin är men Selena är i alla fall 1.65/1.66. Fråga nån Justin blogg om hans längd. Jag vet tyvärr inte. Men har är inte så jätte mycket längre än henne. Fast Selena brukar ha klackar också... Så det gör ju henne längre. Tack! :) <3
Kram Sara
---------------------------------------------------------------
Fråga/Kommentar:
hur kan du få så många läsare för jag har en blogg men jag har jätte få läsare om du vill så kan du gå in på den den heter stjarnor.bloggplatsen.se tacksam för svar
på Svar på tal
Anonym

Svar:
Jag gjorde länkbyten med stora bloggar, hade tävlingar, blogga mycket, kommenterade andra bloggar med mitt bloggnamn och sen har jag väl bara haft tur att få så många och underbara läsare! Kommer läsa din blogg med det samma! :) Lycka till!
Kram Sara
--------------------------------------------------------------
Fråga/Kommentar:
Var och När sa selena att hon skulle vara oslukd till hon gifte sig?
på Svar på tal x7
Anonym

Svar:
Flera gånger, hennes pappa gav henne en ring där det stog "True Love Waits" (Äkta Kärlek Väntar) och med det menas att om Selena verkligen blir kär i någon så väntar de tills de gifter sig. Som ni säkert vet så föddes Selena när sin mamma var 16 år och sin pappa 17 år. Så därför vill inte föräldrarna att hon också ska få barn tidigt. Därför gav Ricardo (Selenas pappa) Selena ringen. Här är en av många videos där hon säger det, spola fram till 1:29:

--------------------------------------------------------------
Fråga/Kommentar:
jag går också i cheerleading :D vet du om det finns någon video eller nått på youtube när hon "cheerar"?
på Svar på tal
Anonym

Svar:
Nej, tyvärr. Hon gick i cheerleading innan hon blev känd så det finns ingen video eller så.
Kram Sara
--------------------------------------------------------------
Fråga/Kommentar:
Vad är fan boggar ? Är det typ bloggar som handlar om en/ flera kändisar ?
på Länkbytes dags!
Anonym

Svar:
Japp, det är bloggar som handlar om en/flera kändisar. Så som denna...
Kram Sara
---------------------------------------------------------------
Fråga/Kommentar:
Shiit jag såg det nu att man kan skicka meddelande till henne, Läser hon alla sina fan meddelanden ? Eller vet du det ? Tacksam för svar FORT !!!! :D
på Selena har bytt profilbild på facebook
Anonym

Svar:
Jag vet inte, kanske om du menar på facebook. Men om du menar brev så läser hon alla sina fan brev.
Kram Sara

No comments:

Post a Comment