Thursday, November 8, 2012

Ke$ha förnekar att ha haft sex med Justin

Ke$ha har nekat att hon sov med Justin Bieber. Som det tidigare rapporterats har Justin anklagats för otrogenhet mot Selena med Ke$ha, Rihanna och Penelope Cruz, av någon som anser sig själv för att vara Selena Gomez far.

Förvirrad? Det är Ke$ha också.

Hon berättade för radioprogrammet Hot30 Countdown: "Jag menar, det är en nyhet för mig också. Nej, jag har inte, när vi redan pratar om det, någonsin legat med Justin Bieber. Förresten så har han en flickvän som är riktigt, riktigt snygg, så. Jag tror att han bestämd. "

I domstolshandlingar tidigare i år, säger mannen som hävdar sig vara Selena far: "Bieber har kostat mig $426,78 och har aldrig betalat mig tillbaka. Dessa pengar användes som abortpengar eftersom Justin fick min dotter Selena gravid i mitt sovrum, på min kanadensiska björnmatta. "

-Justindrewbieber


No comments:

Post a Comment